21 de juliol del 2011

Semifinalista!!!

Aquest any, per primera vegada, em vaig aventurar a participar en el Premi Internacional Educared 2011, i ho vaig fer presentant tres treballs, dues WebQuest i aquest bloc.

Doncs bé, avui me n'he assabentat que, de quasi 4.000 treballs presentats, han fet una primera selecció i han quedat 400 treballs semifinalistes, entre els quals hi ha els tres que jo he presentat. Un d'ells és aquest mateix bloc, que consta en la Categoria III, Modalitat C i dues WebQuest per a Coneixement del medi a cicle superior de primària en la Categoria III, Modalitat B, i a les quals es pot accedir clicant damunt de les següents imatges.

Estic realment contenta i satisfeta!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...